Наша категорія продуктів. Наші продукти стосуються дуже специфічної сфери діяльності, включаючи спеціальні блоки електроприводу засувок типу БЕЗ для атомних електростанцій.
Електроприводи
Електроприводи
Електроприводи (ЕП) використовуються для оснащення всіх типів засувок з висувним та невисувним шпинделем (клинових, шиберних тощо).
У конструкції електроприводів застосовані відпрацьовані багаторічною практикою технічні рішення, що дозволяє збільшити надійність і значно знизити собівартість. Для місцевого управління електропривод може бути оснащений блоком місцевого управляння БМУ.
Основні технічні дані:
Умовне позначення приводу
Тип приєднання до арматуриз ОСТ 26-07-763-73
Номінальний крутний момент на валу електроприводу
Частота обертання вихідного валу
Налагоджувальна кількість оборотів вихідного валу,об
Вага,кг
Н*м
Кгс*м
Об/хв
Мін.
Макс.
ЕП-ПА.70
А
70
7
24
1
1024
25
ЕП-ПА.100
100
10
24
32
ЕП-ПА.150
150
15
24
32
ЕП-ПБ.300
Б
200
20
24
47
ЕП-ПБ.300
300
30
24,36
47
ЕП-ПВ.600
В
600
60
36
106
ЕП-ПВ.900
900
90
24
106
ЕП-ПГ.2500
Г
2500
250
24
185
ЕП-ПД.5000
Д
5000
500
12
260
Електропривод відповідає ТУ У 31.1-21209684-005:2020
Корпус електропривода забезпечує захист по IP65
Опції:IP67,IP68, ExdllBT4.
Електроприводи розраховані на роботу при температурі -30ºС~+70ºС.
Корпус силового редуктора заповнений рідким мастилом, розрахованим на весь термін експлуатації електроприводу.
Електропривод (ЕП) дозволяє здійснювати:
- за командами з пульта управління (дистанційно) проводити відкриття та закриття запірного пристрою арматури та зупинку його у будь-якому проміжному положенні;
- проводити автоматичне відключення електродвигуна при досягненні запірним пристроєм арматури крайніх положень;
- здійснювати автоматичне відключення електродвигуна за сигналами пристрою обмеження моменту, що крутить, при досягненні запірним пристроєм крайніх положень і максимального крутного моменту в будь-якому положенні затвора запірної арматури;
- проводити управління запірним пристроєм арматури вручну за допомогою штурвала;
налаштування електроприводу на «Відкриття» (В) та «Закриття» (З) арматури на шляху та моменту за допомогою пульта налаштування (ПОНЕДІЛОК). Налаштування здійснюється на відстані до 1 метра від електроприводу з кутом захоплення приймача ЕБКВ до 45° горизонтальній площині, за допомогою інфрачервоного (ІЧ) каналу. Один ПН може використовуватись на кілька електроприводів.
- видачу сигналів індикації «Про», «З», «Муфта» на пульт управління;
- блокування включення ЕП на відкриття при знаходженні дорожнього датчика в положенні «Про» та на закриття у положенні «З»;
- блокування перемикання ЕП у зворотний напрямок, коли він перебуває в русі(перемикання можливе лише через кнопку «Стоп»);
- вихід із режиму налаштування за командою від ПН або за відсутності команд від ПН протягом 5хвилин
- блокування моментних датчиків при зриві запірного пристрою в діапазоні 0 — 100% від ходу арматури;
- енергонезалежне стеження за місцем розташування колійного датчика, формування інформації про поточне положення запірного пристрою арматури;
- можливість зупинення ЕП за допомогою ПН (не використовуючи щит управління);
- видачу команд відключення ЕП після припинення обертання валу ЕП через 4сек. за його знаходження у будь-якому проміжному становищі робочого інтервалу (функція «Аварія»), тобто. при заклиниванні арматури чи ЕП. Функцію можна дозволити або заборонити за допомогою ПН;
- розблокування муфти та вимкнення ЕП за відсутності обертання валу ЕП та при перевищенні встановленого крутного моменту. Діапазони блокування встановлюються від ПН, а час відключення ЕП після зупинки обертання валу — на заводі-виробнику;
- облік числа циклів роботи ЕП;
- видачу уніфікованого струмового сигналу — 0-5мА (0мА-Закрито, а 5мА — Відкрито) або 4-20мА (4мА-Закрито, а 20мА — Відкрито) амплітуда струмового сигналу прямо пропорційна ступеню відкриття арматури, похибка не більше 1%;
- відстеження положень дорожнього датчика при знятті силового живлення;
- візуалізацію безпосередньо на ЕП факту обертання вихідного валу у бік відкриття блиманням зеленого світлодіода, у бік закриття блиманням жовтого світлодіода, знаходження арматури в положенні «О» — світінням зеленого світлодіода та «З» — світінням жовтого світлодіода, ступінь відкриття арматури у відсотках О», а також факту досягнення максимального моменту, що крутить, — світінням червоного світлодіода;
- неможливість несанкціонованого введення чи зміни уставок ЕП;
- видачу діагностичної інформації (момент на валу, час, швидкість закриття – відкриття –закриття, плавність та нерівномірність ходу);
- архівування дій оператора та робочих параметрів.