ОЭМЗ Логотип
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Наша категорія продуктів. Наші продукти стосуються дуже специфічної сфери діяльності, включаючи спеціальні блоки електроприводу засувок типу БЕЗ для атомних електростанцій.

Назад

Електроприводи

Електроприводи

  • Електроприводи (ЕП) використовуються для оснащення всіх типів засувок з висувним та невисувним шпинделем (клинових, шиберних тощо).

     У конструкції електроприводів застосовані відпрацьовані багаторічною практикою технічні рішення, що дозволяє збільшити надійність і значно знизити собівартість. Для місцевого управління електропривод може бути оснащений блоком місцевого управляння БМУ.

    Основні технічні дані:

    Умовне позначення приводу

    Тип приєднання до арматуриз ОСТ 26-07-763-73

    Номінальний крутний момент на валу електроприводу

    Частота обертання вихідного валу

    Налагоджувальна кількість оборотів вихідного валу,об

    Вага,кг

    Н*м

    Кгс*м

    Об/хв

    Мін.

    Макс.

    ЕП-ПА.70

    А

    70

    7

    24

    1

    1024

    25

    ЕП-ПА.100

    100

    10

    24

    32

    ЕП-ПА.150

    150

    15

    24

    32

    ЕП-ПБ.300

    Б

    200

    20

    24

    47

    ЕП-ПБ.300

    300

    30

    24,36

    47

    ЕП-ПВ.600

    В

    600

    60

    36

    106

    ЕП-ПВ.900

    900

    90

    24

    106

    ЕП-ПГ.2500

    Г

    2500

    250

    24

    185

    ЕП-ПД.5000

    Д

    5000

    500

    12

    260

     

    Електропривод відповідає  ТУ У 31.1-21209684-005:2020

    Корпус електропривода забезпечує захист по IP65

    Опції:IP67,IP68, ExdllBT4.

    Електроприводи розраховані на роботу при температурі -30ºС~+70ºС.

    Корпус силового редуктора заповнений рідким мастилом, розрахованим на весь термін експлуатації електроприводу.

    Електропривод (ЕП) дозволяє здійснювати:

    • за командами з пульта управління (дистанційно) проводити відкриття та закриття запірного пристрою арматури та зупинку його у будь-якому проміжному положенні;
    • проводити автоматичне відключення електродвигуна при досягненні запірним пристроєм арматури крайніх положень;
    • здійснювати автоматичне відключення електродвигуна за сигналами пристрою обмеження моменту, що крутить, при досягненні запірним пристроєм крайніх положень і максимального крутного моменту в будь-якому положенні затвора запірної арматури;
    • проводити управління запірним пристроєм арматури вручну за допомогою штурвала;

    налаштування електроприводу на «Відкриття» (В) та «Закриття» (З) арматури на шляху та моменту за допомогою пульта налаштування (ПОНЕДІЛОК). Налаштування здійснюється на відстані до 1 метра від електроприводу з кутом захоплення приймача ЕБКВ до 45° горизонтальній площині, за допомогою інфрачервоного (ІЧ) каналу. Один ПН може використовуватись на кілька електроприводів.

    • видачу сигналів індикації «Про», «З», «Муфта» на пульт управління;
    • блокування включення ЕП на відкриття при знаходженні дорожнього датчика в положенні «Про» та на закриття у положенні «З»;
    • блокування перемикання ЕП у зворотний напрямок, коли він перебуває в русі(перемикання можливе лише через кнопку «Стоп»);
    • вихід із режиму налаштування за командою від ПН або за відсутності команд від ПН протягом 5хвилин
    • блокування моментних датчиків при зриві запірного пристрою в діапазоні 0 — 100% від ходу арматури;
    • енергонезалежне стеження за місцем розташування колійного датчика, формування інформації про поточне положення запірного пристрою арматури;
    • можливість зупинення ЕП за допомогою ПН (не використовуючи щит управління);
    • видачу команд відключення ЕП після припинення обертання валу ЕП через 4сек. за його знаходження у будь-якому проміжному становищі робочого інтервалу (функція «Аварія»), тобто. при заклиниванні арматури чи ЕП. Функцію можна дозволити або заборонити за допомогою ПН;
    • розблокування муфти та вимкнення ЕП за відсутності обертання валу ЕП та при перевищенні встановленого крутного моменту. Діапазони блокування встановлюються від ПН, а час відключення ЕП після зупинки обертання валу — на заводі-виробнику;
    • облік числа циклів роботи ЕП;
    • видачу уніфікованого струмового сигналу — 0-5мА (0мА-Закрито, а 5мА — Відкрито) або 4-20мА (4мА-Закрито, а 20мА — Відкрито) амплітуда струмового сигналу прямо пропорційна ступеню відкриття арматури, похибка не більше 1%;
    • відстеження положень дорожнього датчика при знятті силового живлення;
    • візуалізацію безпосередньо на ЕП факту обертання вихідного валу у бік відкриття блиманням зеленого світлодіода, у бік закриття блиманням жовтого світлодіода, знаходження арматури в положенні «О» — світінням зеленого світлодіода та «З» — світінням жовтого світлодіода, ступінь відкриття арматури у відсотках О», а також факту досягнення максимального моменту, що крутить, — світінням червоного світлодіода;
    • неможливість несанкціонованого введення чи зміни уставок ЕП;
    • видачу діагностичної інформації (момент на валу, час, швидкість закриття – відкриття –закриття, плавність та нерівномірність ходу);
    • архівування дій оператора та робочих параметрів.